Які переваги роботи із центром «VeDExpert»?

  1. Послуги, подібні нашим, пропонують і інші компанії на ринку. Але, якщо уважно вивчити діяльність цих компаній, Ви зрозумієте, що переважна більшість - це або транспортно-експедиторські компаній, або митно-брокерські фірми. Основне завдання для таких компаній - продати Вам послуги - послуги транспортних перевезень або послуги по митному оформленню. Звичайно, такі компанії можуть Вам допомогти в складанні стандартного набору необхідних документів, надати шаблон контракту, відповісти на стандартні питання. Але, при співробітництві з такими компаніями, Ви повинні розуміти, що робота зі здійснення зовнішньоекономічної угоди - це ваша робота, вантаж проблем, які пов'язані зі здійсненням зовнішньоекономічної діяльності (законодавчі, митні, комерційні перешкоди) - це Ваші проблеми, а вузька спеціалізація таких компаній не завжди дозволяє оцінити весь спектр проблем, які можуть виникнути в кожному конкретному випадку. При цьому Ви будете прив'язані до конкретного постачальника послуг (транспортних або митно-брокерських), що далеко не завжди гарантує краще співвідношення « ціна-якість».
  2. Основна наша перевага - це багаторічний досвід рішення всього спектра питань, пов'язаних із зовнішньоекономічною діяльністю, від пошуку постачальника й укладання контракту - до передачі розмитненого товару на ваш склад. Ми спеціалізуємося на виконанні повного комплексу послуг, необхідних для проведення зовнішньоторговельної операції, тому можемо проаналізувати кожний етап і уникнути можливих проблем, або звести їх до мінімуму. Митне очищення товару проводять штатні митні брокери центра, що дозволяє більш оперативно і якісно вирішувати питання, пов'язані з митним оформленням товару. Ми не є агентами транспортних компаній, і в нас немає необхідності продавати їхні послуги. Навпаки, ми працюємо з декількома перевіреними компаніями, здатними запропонувати для нашого клієнта оптимальне співвідношення « ціна-якість», при цьому ми обираємо кращий із запропонованих варіантів, тому що залежно від напрямку перевезення, в різних компаній можуть бути як кращі, так і гірші пропозиції. У результаті, наш клієнт одержує товар за оптимальною ціною.

У чому різниця для замовника між договором комісії й купівлі-продажу?

 

  1. В обох варіантах угода укладається на території України з розрахунком у гривнях, у такий спосіб ваша компанія позбувається  необхідності ведення валютного обліку й контролю. Різниця полягає в тому, що у випадку комісії клієнт переводить нам гроші для покупки за його рахунок, але від нашого імені певного товару за певною ціною, оплачує нашу винагороду й додатково відшкодовує нам всі видатки по угоді на підставі виставлених рахунків по кожній операції. Рахунки наших партнерів, що роблять певну послугу, ми перевиставляємо замовникові без зміни. У такий спосіб замовник може контролювати свої видатки на кожному етапі. У випадку оформлення договору купівлі-продажу, замовник просто купує в нас товар по заздалегідь погодженій ціні. При цьому вхідна вартість товару на складі замовника буде приблизно однакова в обох випадках, тому що ми не займаємося перепродажем товару, а лише вкладаємо в загальну вартість свою винагорода й видатки. У зв'язку з нестабільністю українського податкового законодавства з 2011 року, використання варіанта договору комісії може викликати додаткові проблеми в плані бухгалтерського й податкового обліку. У зв'язку із цим, переважніше на сьогоднішній день є використання варіанта договору купівлі-продажу.

Чому не завжди можна використовувати стандартний шаблон контракту?

 

  1. Справа в тому, що шаблон контракту - лише перелік основних моментів, які повинні бути відображені в контракті, а от наповнити всі ці розділи конкретним змістом, що відображає специфіку тієї або іншої зовнішньоекономічної операції, буває досить непросто. Необхідно погодити всі спірні моменти з контрагентом, при цьому, умови, викладені в контракті, не повинні входити в суперечність із постійно змінюючимся законодавством.

Чи можна працювати за договором доручення?

 

  1. Такий варіант роботи можливий, і з деякими нашими клієнтами ми використовуємо саме такий варіант. За таких умов роботи, ми здійснюємо зовнішньоекономічну операцію від імені й за рахунок покупця (нашого клієнта), що самостійно, відповідно до наших рекомендацій, переказує гроші за кордон, сплачує послуги транспортних компаній, митних брокерів, вносить платежі в бюджет (мито, ПДВ,…),укладає всі необхідні договори з надання послуг…У результаті ми повністю залежимо від рішень, прийнятих нашим клієнтом, і не завжди можемо оперативно вирішувати виникаючі питання. Крім того, наш клієнт швидше за все зареєстрований у зоні діяльності митниці, відмінної від нашої реєстрації. Це може викликати додаткові труднощі й затримки в проведенні процесу митного оформлення, тому що на різних митницях цей процес організований дещо по – різному. Іноді виходом з подібної ситуації може бути залучення до процесу виконання митного оформлення сторонніх брокерських компаній, що працюють безпосередньо з конкретною митницею. Але в такому випадку нам набагато важче керувати процесом і до того ж, залучення до роботи додаткових виконавців призводить до здорожчення вартості робіт. З огляду на всі фактори, викладені вище, можна зрозуміти, що такий варіант роботи далеко не самий оптимальний, і може бути використаний тільки в рідких випадках, коли всі істотні умови роботи дозволяють застосувати такий варіант без зниження якості процесу й при оптимальній вартості такої послуги.

Designed by LLC rootNet